Post by bullgrobconsace on Mar 16, 2022 9:06:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ joc hack (mai multe resurse) ▞▞▞
▞▞▞ Cat Simulator 2022 version ▞▞▞
Este foarte distractiv, dar există o problemă: vreau să am o familie și să am propria mea casă pentru pisici, dar îi dau 3 stele pentru pisici și pantera.
Nu am apucat niciodată să joc o singură parte din el, de fiecare dată când am încercat sau nu aș funcționa niciodată! Cei care au făcut acest lucru au nevoie să repare ceva pentru ca acesta să funcționeze! De fiecare data cand il vad sunt exact ca: PROGRAMATORI, REPARATI!! oricum nu am apucat sa joc nimic cu asta, inca astept ca programatorul sa rezolve problema!
Cat Simulator ஆக்ஷன் hmcr
Este un joc mișto dar la ceva timp se complică
E drăgu,dar plictisitor😀
Foarte șmecher
FACEȚI TOATE CAFEELE ÎN ACEEAȘI NUMĂR DE PUNCTE CÂND LE LOVAI PENTRU CĂ M-AM LUPTE CU O PISICĂ DE AUR ȘI LOVIM MULT DACĂ ȘI IMPUGIAM NUMAI 50 DE PUNCTE?! ÎN CÂT EI PRIUN 100?!?!?!??!!? REPARAȚI-VĂ JOCUL
Super aplicația
😆😆😛😛
E nebun, dar în regulă.
Cat Simulator Акционе kndd
Drăguț jocul!!!
Ce mai mare prostie
Acesta este un joc grozav!! Mi-a plăcut să-l joc, graficul este destul de bun și ador reacțiile pe care le au oamenii atunci când distrugem lucruri. Dar mi-ar plăcea dacă am putea lua mâncare pe care o furăm cu gura. Il recomand cu caldura.
jocurile sunt distractive, dar extrem de dificile dacă nu ai un ecran tactil pentru că nu poți trece de la butonul de salt la lucrul în mișcare, o să le dezinstalez, nu obții dacă nu ai ecran tactil
Am vrut doar să joc jocul, dar am rămas blocat pe ecranul de încărcare, remediază asta acum
NU AM CUVINTE CU EXCEPȚIA CEL MAI BUN JOC PISICI!
Îmi place jocul în totalitate, dar continuă să spună că simulatorul de pisici nu răspunde, poți să-l rezolvi? _stanley unul dintre utilizatorii aplicației dvs