Post by bullgrobconsace on Mar 16, 2022 8:48:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ iCLOO Golf Edition ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ iCLOO Golf Edition IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp (uendelig gull) ▞▞▞
▞▞▞ iCLOO Golf Edition 2022 version ▞▞▞
Bortkastet tid
Dette er den beste selvsvingsanalyseappen. Golfere som ønsker å se hvordan deres egen svingmekanikk og klubbsti trenger denne appen.
Så langt ser det ut til å være en flott app med alle nødvendige verktøy for å analysere golfsvingen min. Min største klage eller problem så langt er telefonens automatiske låser. Hvordan endrer jeg en innstilling slik at kameraet fortsetter å ta opp og ikke låses etter 30 sekunder som om jeg ikke bruker kameraet? Eller bør jeg bare ta opp hver video med telefonkameraet og deretter bruke appen til å se gjennom og bruke verktøy? Vennligst hjelp.
iCLOO Golf Edition Sport iug
Bare krasjer etter å ha vist informasjonssiden som åpner appen
Fin app. Nylig har alternativet for slow-mo-opptak gått bort, og sier bare "normal" nedtonet. Brukte å kunne trykke på det og bytte til slow-mo. Også timeren er ødelagt. Den starter opptaket etter forsinkelsen, men tar bare opp for alltid i stedet for den valgte tiden. Fortsatt nyttig og nyter det. Er det en måte å lage talekommandoer for å starte/stoppe opptaket? Det ville vært flott så telefonen er håndfri.
Super eller oppdateringsfiks
Krasjer ved start med Android 10
Bodybuilder Gym Fighting Game Cabaran igi
Kan ikke bruke med mindre du betaler for et abonnement, søppel.
Flott app, også tjenester var absolutt nyttige om nødvendig. Absolutt anbefale..!!!
Jeg har betalt abonnementet, men det ber meg fortsatt betale på nytt for å abonnere?
Fantastisk app!!!
Ser bra ut så langt